הותר לפרסום: צה"ל ניסה לחסל בכיר בחמאס; האם הצליח?

חדשות קול חי 1 Comment on הותר לפרסום: צה"ל ניסה לחסל בכיר בחמאס; האם הצליח?

מבצע נסיון החיסול של מרוואן עיסא: התקיפה על נוסיראת בוצעה בלילה שבין ראשון לשני. לאורך היום צה״ל חזר ותקף שוב ושוב באזור ככה״נ בנסיון למנוע מכוחות חמאס להתקרב לאזור בו בוצעה הפעולה. המבצע נשמר בחשאיות. גם בחמאס לא מיהרו לדבר על ניסיון החיסול. כעת אחרי יותר מ-24 שעות הצנזורה מאשרת לפרסם את נסיון החיסול

מנהיגי חמאס הנייה סינוואר צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר הותר לפרסום: צה״ל תקף שלשום בלילה מהאוויר יעד במחנה הפליטים נוסיראת במרכז הרצועה, שבנוגע אליו היה מידע מודיעיני על הימצאו של סגן מפקד הזרוע הצבאית של חמאס ומספר 3 בארגון, מרוואן עיסא. לפי דיווחים פלסטיניים – כתוצאה מהתקיפה נהרגו 5 פלסטינים ועוד 9 נפצעו.

הדיווח מגיע ברקע דיווחים מעזה כי אחרי שורת תקיפות בחמאס בודקים מה עלה בגורלו של מספר 3 בארגון מרוואן עיסא, האם חוסל.

פרטים נוספים על מבצע נסיון החיסול של מרוואן עיסא: התקיפה על נוסיראת בוצעה בלילה שבין ראשון לשני. לאורך היום צה״ל חזר ותקף שוב ושוב באזור ככה״נ בנסיון למנוע מכוחות חמאס להתקרב לאזור בו בוצעה הפעולה. המבצע נשמר בחשאיות. גם בחמאס לא מיהרו לדבר על ניסיון החיסול. כעת אחרי יותר מ-24 שעות הצנזורה מאשרת לפרסם את נסיון החיסול.

העיתונאי עמית סגל: העובדות לפי פרסומים אחרונים: עיסא התחבא בנוצייראת. הפלסטינים דיווחו על תקיפה נרחבת שם. מאז לא שמעו ממנו.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בע"ה שיעשו מכל שונאי ישראל עיסה!!!🥳